0

Nak Lepak Ngan Along

Posted by Cikgu Fitrie on 12:59 PM in
Malam ni planning nak lepak ngan along aku n abg ipar aku.. Naka ajak dia lepak minum coffee kat coffee bean kerana free nak makan minum apa saja di CB airport Senai.. Kenapa? Sbb adik abg ipar aku nyer CB kat sana tu.. hehehe...

Then, ingat nak abiskan sisa2 berbaki cuti yang tinggal beberapa hari ni nak nengok wayang... Sebab tau2 la kat Segamat mana ada wayang... Plus aku dan beli beberapa DVD untuk ditonton masa boring2 kat umah Segamat nanti.. Maklumlah dvd kat Segamat RM7 utk 1 dan kat Kota Tinggi RM3.50 utk 1 dvd... Haha..

Cerita pasal wayang, last week, aku, miss shida, adli and the crew gi nengok citer Rapunzel...



Mmg best citer dia.. Kelakar.. Bnyak scene2 yang menarik especially masa ni...


Kalau nengok 3D mesti best kan.. Teringat masa nengok 3D citer The Owls tu, org yg duduk depan aku tu siap nak pegang lagi api yang terang masa ada effect 3D tu.. hahaha... Kelakar...

Pape hal pun, citer ni memang best... Aku suka... Nak bawak anak2 sedara aku la nengok nanti... Bytheway, I must say, hero to mmg hensem... Suka sangat...



And, yang aku mcm nak gelak sinis sebab pas hero laki tu potong rambut Rapunzel tu pakai serpihan cermin, aku nampak dia potong staright je rambut Rapunzel, pastu tetiba je leh jadik layer lak rambut Rapunzel tu.. Apa kata pasni, suruh je watak tu jadik tukang gunting rambut coz he did a very great job with the hair cut! Hehehe...



0 Comments

Copyright © 2009 Cikgu Fitrie menulis... All rights reserved. Theme by House Of Hanna Ritta. | Bloggerized by Hanna Ritta.