0

Breakfast With Mom And Dad....

Posted by Cikgu Fitrie on 10:35 PM in
Pagi semalam, abah dah kejut awal2, dengar mak dah siap mandi rupanya nak ajak gi breakfast kisahnyer... Aku bab breakfast awal2 pagi ni mmg la berat sikit, apatah lagi, mlm semalamnya tido kol 3 sbb baru balik jumpa Shida... Saje jalan2 kat Holiday Plaza yang dah bertahun tak pergi...

Ingat lagi masa praktikum kat SK Angkatan Tentera, btul2 belakang HP tu, setiap hari aku ngan Atim masuk HP jalan2.. Hehe... Manalah sepupu aku tu skarang ek???

Balik pada bfast with mum n dad ni, mak nak makan mee rebus so abah ajak gi makan kat warung Habibah.. kat depan Caltex belakang SMK tun Habab.. Btul2 jalan sebelum masuk bandar Kota Tinggi tu...




Mcm biasalah, for me, nasik lemak ayam and mee rebus for my parents... Mee rebus dia n nasik lemak dia mmg sedap... Sambal nasik lemak dia pun yummy..Tambah lak nescafe panas kurang manis.. Perghhhh....





Ni first time aku makan kat sini... N i like it... So, next time kepada kwn2 yang datang melawat aku kat Kota ni, leh ajak breakfast kat sini k...



xoxo,






0 Comments

Copyright © 2009 Cikgu Fitrie menulis... All rights reserved. Theme by House Of Hanna Ritta. | Bloggerized by Hanna Ritta.