0

Makan2 Kat Pasar Pandan

Posted by Cikgu Fitrie on 11:48 AM in
Kalau sape dok JB, KT, Pontian dan yang hampir2 ngan JB tu mesti tau pasal Pasar Pandan ni... Macam2 ada jual kat sini.. And one thing, tempat ni memang meriah dengan orang ramai... One of the reason is the food at the food court...

Mmg banyak pilihan makanan kat food court dia... Yang apa korang teringin nak makan sume ada... Cuma western je aku tak pasan ada ke tak? Hurm....?



Aku kalau datang situ, satu je fav aku... HOT PLATE BLACK PEPPER YEE MEE.... Haruslah fav!! And kat sini, hot plate dia memang sedap compare to hot plate kat Giant Senawang... ( Kalau sesape tau mana ada hot plate sedap, roger2 aku k... ) Kalau ada nasi ayam claypot pun sedap gak kan?



Aku cuti2 ni jenjalan ngan Shida n adik dia je... Sbb kwn2 lain keje... So susah nak jumpa n ajak lepak2 sampai ke pagi. Hihihi... So, Shida teringin nak makan lempeng n dia ordered lempeng ngan roti jala... Pun sedap sangat.. Lain, dia ada ordered hati n tempedal ayam on skewers..



Adik dia, Kinting, ordered bubur je.. Tak selera makan katanya... Hehehe...



Apa2 pun, kat sini kesedapan makanannya mmg ok.. Ditambah kemeriah orang ramai yang datang... Aku ingat gak, kalau datang sini ngan si Ful tu dulu, selalu dia makan roti nan ngan side dishes dia yang lain tu... Mmg superb la roti nan dia tu...

Komen aku, tempat ni antara tempat ( hawker food ) makan pilihan aku kat JB ni... :)

xoxo,



0 Comments

Copyright © 2009 Cikgu Fitrie menulis... All rights reserved. Theme by House Of Hanna Ritta. | Bloggerized by Hanna Ritta.