0

Holiday Plaza...

Posted by Cikgu Fitrie on 4:11 AM in , ,

Lama dah tak menapak kat sini... Tapi masa Shida nak cari butik Zang Toi kat Mutiara Hotel, then x jumpa, last2 singgah la jap kat sini cari2 baju... Puas berjalan satu HP ni.. Everything I remembered bout this mall is still the same.. The ambiance, the smell, the look nothing much have changed... Tapi tu la keunikan HP ni... Skang lak, HP nak kena keep up ngan KSL City yang baru bukak around 1 km or less dari HP... Cabaran ni...



Puas juga kuar masuk kuar masuk kedai2 ni.. Bnyak pilihan baju dia... :) N Shida lak sempat beli cincin emas dia.. Memory sngat bila dia cerita pasal cincin yang dia trade in tu... Hurm..



Yes, jari jemari besar utulah milik Shida.. Jari aku runcing tau, boleh? Pastu, kitorang nak gi DIVA, karaoke tapi penuh la pulak... Mata lak dah kuyu, mulut asik sangap je, so dia ajak minum kat kedai wester yang pernah aku mention tu, minum je tapi tak makan...



Menariknya, kedai ni dah ada sign board baru kat kedai dia... Kedai baru bukak la katakan... :) Bagus2 ada peningkatan... Aku order air asam boi n shida macam biasa, air durian belanda... Yummy sangat... Aku suka...



Lagi satu, aku tertarik dengan motto kedai ni... Bacalah sendiri.... :)



Hehehe... Apa2 pun makan kat sini mmg sedap... Restoran Angan D&C... Kat BBU... Sergahlah kalau mau!

Xoxo,





0 Comments

Copyright © 2009 Cikgu Fitrie menulis... All rights reserved. Theme by House Of Hanna Ritta. | Bloggerized by Hanna Ritta.