0

An evening with Miss Shida

Posted by Cikgu Fitrie on 3:54 AM in
Kelmarin, aku ada ajak Shida kuar jenjalan... In fact seminggu dua ni aku asik la berjalan ngan si Shida ni.. Thank god, dia ada.. Kalau tak, mmg tak tau nak wtpe kat sini....

Sampai2 je umah dia, I have to wait for almost an hour, sbb dia ada fitting baju pengantin katenyer... So, tggulah aku depan umah dia dalam kete sampai ngantuk2...

So, pas dia dah settle keje dia, we head off to JJ Bukit Indah.. Ni 2nd time aku ke sini... Ok la, cume aku prefer kat Tebrau City nyer JJ.. Meriah sikit... :)

Apa yang menariknya ialah dia nyer krismas tree.. Check this out...





Ok, nampak kan? Cantik.. Tapi erm..



Ni lak, closer look... Spot anything unusual?



Haaa.. Yang ni lak? Nampak tak? Kelas kan... Pokok yang 3 storey high tu diperbuat dari botol mineral sajer... Rasa mcm nak buat je kat kelas aku tahun depan, pokok recycle nama dia.. Tapi silap2, org yang mata kayu ni, nampak macam aku collect sampah sarap je dalam kelas.. Haha... :P

Haa.. Ni lah Miss Shida.... Ayu kan! Hehe... Statement dia so far, yang paling aku tak leh lupa "KO JGN NAK FEELING2 WOMAN BOLEH TAK? TUTUP PINTU KETE PUN TAK KUAT"... Haha.... Kelas ko!



Dia la yang teman aku gi beli barang2 sikit even though dia nak cepat ke Pontian sebab ada wedding... :) Tq babe...

By the way, Shida ni dah macam duta shopping mall lak.. Kat mana dia shop, kat situ lah nak pose! haha.. Akulah designated photographer katenyer....



Sempat pose sebelum take off... :P Nasib baik pakai camera handphone, kalau pakai kamera filem macam dolu2, matilah nak cuci berkeping2 gambar dia pose! Hahaha.... :P



Catch of the day... :P Happy..... barang skolah 2011 dah siap dah beli... Mood : HAPPY BANGET!

xoxo,




0 Comments

Copyright © 2009 Cikgu Fitrie menulis... All rights reserved. Theme by House Of Hanna Ritta. | Bloggerized by Hanna Ritta.