0

Cabaran Makan Prosperity Burger

Posted by Cikgu Fitrie on 3:38 AM in

Rasanya dulu aku pernah post entry pasal Prosperity Burger McD ni.. Yup, every year akan makan without fail... Love it very much and every bite... Yummy... So semalam masa aku ngan Shida kuar shopping ingatkan nak singgah makan kat McD je.. Tapi oleh kerana Shida nak gerak ke Pontian sebab ada make up pengantin, so drive through saje...

Macam biasa, aku order satu set McFizz, Shida with soda je... Then baru terpikir, camne aku nak makan.. Xkan nak stop tepi jalan makan? ( Teringat makan burger McD kat tepi Shell senawang ngan Ful... ).. So, nak tak nak, makan le dalam kete sambil drive... Aiyoh, cabaran sangat...



Cabaran 1 : Buka balutan burger n makan... Sib baik tak messy n blackpepper sauce dia tak dripping kat baju... :)
Keputusan : Berjaya.



Cabaran 2 : Makan apple pie yang panas itu... Memang susah sbb dah le still hot, nak kuarkan sikit2 tu ala2 susah je.. But hey, I managed!
Keputusan : Berjaya

Cabaran 3 : ( Alamak pic McFizz hilang la... ) Cabaran paling mudah sebab minum pakai straw ikut mulut... Sbb tu senang... :P
Keputusan : Berjaya

Walau bagaimana pun, aku nasihatkan korang jangan makan n drive... Aku lak terpaksa sbb dah lapar sangat. :) Nak tunggu chicken prosperity lak pasni... :)

xoxo,



0 Comments

Copyright © 2009 Cikgu Fitrie menulis... All rights reserved. Theme by House Of Hanna Ritta. | Bloggerized by Hanna Ritta.