0
Posted by Cikgu Fitrie on 8:29 PM in , ,



Semua orang mesti familiar dengan picture ni.... Yes, kat mana lagi kalau bukan kat The Chicken Rice Shop... Tetiba je rasa nak buat entry berkaitan pasal gambar ni... Bukan apa, ada sejarah antara Fasha, Epy and the Chiken Rice Shop tu....

Kisahnya lebih kurang ibarat cinta yang tidak kesampaian....



Fasha Sandrika Kepok Luziana



Elipy Luigi Rodriguez

Begini kisahnya, aku nak couplekan Fasha ( my best friend ) with Epy ( Ful's best friend )... Bukan apa, kalau nak berjalan senang, aku ada geng, Ful pun ada geng....



Apa2 hal, order makan dulu.... Makan 4 orang, tapi yang beria makan aku ngan Ful je, makwe ngan pakwe tu lak, masing2 control ayu macho!



Pada mulanya, masing2 malu2 kucing.... sampai balik rupa2nya diorang malu2 kucing! Nyampah! Masa ni sebenarnya, Fasha tak tau yang aku ajak dia gi Muar untuk apa... Rupa2nya nak kenalkan dia ngan Epy ni.... Hahahaha.... Epy pun tak tau strategi Ful! Tu yang masing2 terkejut beruk tu.... Bukan apa, sebelum ni cuma diorang main msg2 jer!



Pas makan kat situ, kitorang gerak gi Tanjung Mas.... Lepak2 tepi sungai tu sambil nengok2 gelagat orang Muar! Happening gak kat sana... Meriah! Cuma yang tak bestnyer, pakwe ngan makwe kita ni tak bercakap2... Masing2 senyap je.... Aku ngan Ful je yang banyak berborak... Well, at least aku dah initiate the first move.... Yang lain is up to them....

Yang sedihnya, from what I heard, diorang dah putus! Hehehehe.... Takpelah, takde jodoh kan!

0 Comments

Copyright © 2009 Cikgu Fitrie menulis... All rights reserved. Theme by House Of Hanna Ritta. | Bloggerized by Hanna Ritta.