0

Jadual Baru....

Posted by Cikgu Fitrie on 10:41 PM in ,


Haaa..... Nilah jadual baru aku.... 31 waktu + perhimpunan + LET = 34 waktu seminggu. Tak campur relief lagi.... Rasanya, beban sikit lah jadual waktu kali ni... Especially, hari Selasa, kesian budak kelas hujung2 tu, cikgu dah letih nak ngajar! Aku ni dah le banyak sangat sakit, cepat je letih dan tak berstamina... Tak tau le, sebab banyak sangat amik medication kot...

Walau pape pun, core business aku ialah mengajar, so, aku akan tetap mangajar... Kerja2 lain, tu nombor dua.... Jadi, kepada sesape yang nak mintak tolong dengan aku, tapi aku malas, jangan le makan hati, sebab, ibarat kata orang nogori, eden lotih! So, sesape ada tips macam mana nak bertenaga sepanjang hari, bagi tau aku k...! Sebab memang tak larat.... Sumpah!

0 Comments

Copyright © 2009 Cikgu Fitrie menulis... All rights reserved. Theme by House Of Hanna Ritta. | Bloggerized by Hanna Ritta.