0

Kenduri Tusyen....

Posted by Cikgu Fitrie on 10:00 PM in , ,
Apa yang merapu tajuk entry ni? Kenduri tusyen? Hahahaha.... Bukan apa, hari tu aku ngan Ful belanja budak2 tusyen aku makan.... Ingat nak belanja makan pizza, tapi lepas undian di buat, budak2 ni sume nak makan KFC... Taste sama sangat ngan aku, ayam over pizza! Hehehehe....

Makan2 ni start kol 9 lebih.... Satu jam belajar, pastu makan ramai.... Sebenarnya dah janji, kalai keputusan peperiksaan ok, aku belanja makan.... Oleh kerana semua keputusan memberangsangkan, so aku pun mengotakan janji ku! Hehehe.....

Ni lah, antara pics yang menunjukkan aku betul2 belanja.... Bukan propa k!









Ni pics Ful tengah mengagih2 makanan! Hehehehe.... Macam pekerja KFC la!

0 Comments

Copyright © 2009 Cikgu Fitrie menulis... All rights reserved. Theme by House Of Hanna Ritta. | Bloggerized by Hanna Ritta.