2

Luahan hati....

Posted by Cikgu Fitrie on 9:50 PM in , ,

Wah... Wah.... Wah.... Cikgu2 kita rupanya ramai dapat APC.... Tahniah..... Baru dua hari lepas, dah masuk berita dalam laman web sekolah....

Aku lak rasa macam under appreciated jer, aku dapat guru inovatif sekolah rendah daerah Segamat, yang pertama di SKBPS, yang dah mengharumkan nama sekolah ni ( aku rasa lah ), dah nak dekat berbulan2 ni langsung takde berita... Sedih...

Bias kah? Ignorant kah? Kronism kah? Diskriminasi kah? Atau semua yang dinyatakan tadi??? Entah lah.... No komen....

Sape lah kita....! Kita cikgu menumpang je kat sekolah ni... Tak layak masuk web sekolah....! :(





Yang penting, korang ader ni?


Dan sekarang ni, aku menanti jawapannya....


2 Comments


X ader..??
sentap..!!
har3..


harus lah.... sentap tak ternada!

Copyright © 2009 Cikgu Fitrie menulis... All rights reserved. Theme by House Of Hanna Ritta. | Bloggerized by Hanna Ritta.