0

My Baby....

Posted by Cikgu Fitrie on 8:56 PM in , , ,
Haaaa..... Skarang ni musim orang dapat anak... Aku pun dapat anak gak sebelum cuti sekolah hari tu.... Hahaha.... Bukan anak sebenar mahupun anak angkat, tapi anak saudara ler.....

Ni adalah anak pertama adik aku yang paling kecik sekali.... Tak sangka, rasa dah tua dah! Hahaha....



Ni first pics my sis mms-ed me.... Tomel!

Cuti dua minggu yang lepas tu aku habiskan dengan bermain ngan anak sedara aku yang baru tu.... Memang comel.... Aku panggil dia achulebby.... My pet name for her.... Yes, she is a her! Achulebby aku ni memang tak banyak ragam.... Kalau dia nangis cuma nak susu jer.... The rest of the time, she sleeps and sleeps and sleeps.... Kadang2 saje je dengki, kejut dia bangun sebab nak main ngan dia! Geram sangat.....











My mom said, she looked like me when I was a baby.... So did my father and sister.... Aku nengok pun, ada sikit2 macam muka aku masa baby! Hehehehe..... Pape hal pun, achulebby, anah loves you very much....! Muah... Muah.... Muah.....! And of course, cik and joe, congrats!

0 Comments

Copyright © 2009 Cikgu Fitrie menulis... All rights reserved. Theme by House Of Hanna Ritta. | Bloggerized by Hanna Ritta.