0

This is HALKEP!

Posted by Cikgu Fitrie on 9:14 PM in , , ,
 Pernah dengar tak KMK? Kumpulan meningkatkan mutu kerja? Mesti macam pernah dengar.. Macam la... Tapi not sure kan? KMK ni macam kajian tindakan juga la... Tak caya gi gugel sendiri...

Dulu, masa kat sekolah lama, pernah rancang dan buat, tapi dokumentasinya tak kesampaian setelah menghantar maklumat awal tentangnya ke PPD. Takde feedback. Ada sebenarnya, kena panggil mesyuarat, tapi masa cuti agaknya. Sebab tu tak gi. 

Rasanya, dalam dunia cikgu cikgi ni, KMK mcm jarang dengar tapi kalau badan2 kerajaan lain i.e. JKR dll tu rasanya selalu buat. Untuk hari Q la lebih kurangnya. Dah nama pun KMK... Entah kenapa, sejak dua menjak ni rajin menghapdet blog yang takde orang baca pun, terjumpa la draf pasal KMK ni.. Jadi untuk berkongsi2, (ciplak tak boleh ye) dan guna pakai boleh la...


video


HALKEP tu maknanya HAntar, Lengkapkan, KEmbalikan dan Proses...

Proses HALKEP ni sebenarnya untuk yang liat banget nak anta register.. Nengok video kat atas ni pun leh faham... Jadi, selamat beramal!



0 Comments

Copyright © 2009 Cikgu Fitrie menulis... All rights reserved. Theme by House Of Hanna Ritta. | Bloggerized by Hanna Ritta.