0

Sushi, Sushi dan lagi Sushi...

Posted by Cikgu Fitrie on 12:38 PM in








Betul lah kata orang, kadang2 tekak kita ni mengalahkan tekak orang mengandung! kalau dah nak tu, mesti nak cari gak! Semalam punyalah teringin nak makan sushi, dengan rasa happynya memintak si Ful untuk belanja sushi kat Sushi King Jusco Seremban... Dari segamat ke seremban, semata2 kerana nak makan sushi... Hehehehe... Lepas makan, punyalah happy! Hehehe... Kalau lah reti buat sendiri, lama dah den wat sendiri! huhu... entah lah nape skarang ni mmg giler betul nak makan sushi... dulu tu nak telan pun macam nak kuar balik, skang ni bagik je lah belut ke baby kurita ke telur ikan ke jellyfish ker, sume den hentam! Ntah2 nak dapat orang Jepun kowt! hehehehe...










0 Comments

Copyright © 2009 Cikgu Fitrie menulis... All rights reserved. Theme by House Of Hanna Ritta. | Bloggerized by Hanna Ritta.