0

Home Makeover Part 2

Posted by Cikgu Fitrie on 1:51 PM in
Oleh kerana letih semalam, hari ni sambung balik... Ok...

Setelah perabot2 baru tu sampai ( dan perabot tu sampai awal dari yang sepatutnya ), so kitorang pun pasang tikar lino kat lantai... Mula2nya nak pasang carpet tapi disebabkan rumah ni kilang habuk, so tak jadilah atas factor kesihatan!

Setelah siap di pasang, kini tibalah masanya untuk menyusun perabot2 utama... Oleh kerana ruang yang sempit dan perabot yang banyak, makanya kerusi vinyl dan mejanya tak tau nak letak mana... Dah cuba sumbat sana sumbat sini, tak masuk jugak! Frustnyer...!

Tapi oleh kerana meja makan ni 4 seater jer, so masukkan jugak dua kerusi tu kat meja makan dan meja dia kat tepi dinding as side table... Merasa rumah yang sempit gak! ( tujuan makeover nak simplifiedkan rumah, konsep2 minimalist kononnya, last2 konsep gudang perabot dapatnya...! )

Maka dibawah ini snapshot umah selepas dimakeover mengikut citarasa den! So jangan komen lebih2!

















Dengan kos around RM3K, this is what we get..! Happy sangat! But this isn't the last... Coz tak habis lagi nak accessorize!

0 Comments

Copyright © 2009 Cikgu Fitrie menulis... All rights reserved. Theme by House Of Hanna Ritta. | Bloggerized by Hanna Ritta.