0

KMK... Aduh, peningnya!

Posted by Cikgu Fitrie on 9:37 PM in ,
Hari Khamis, kerani sekolah aku hantar surat dari PPD untuk pengumpulan profil dan cadangan projek KMK pada aku... And i was "What???" KMK? Mende tu?"... My kerani pun berlalu tanpa jawapan dan most propably ketawa sinis....

As a teacher, KMK sepatutnya dah tau apa kemende nyer tu... But for me, still "KMK? Mende tu?"... Nota kaki kat surat tu :

En Zalman Fitrie
Sila uruskan!



Aiyoh.... Nak uruskan camne? Maksud KMK pun tak clear lagi, apatah lagi nak sediakan proposalnyer..... Oleh kerana aku ni verangans profesional dan terer, maka dengan berbesar hati menerima dengan hati terbukak...!

So, apa guna internet bukak 24 hours tapi tak nak gunakan... Ye tak! So dengan gigih aku melayari bahtera kehidupan dengan suami... ooooppssss.... termerapu lak... Aku melayari internet dan hampeh sangat, nan ado maklumat KMK dalam bidang perguruan... Ada pun 2 3 je dan itu pun tak membantu....

Oleh kerana kegagalan its not my thing, aku cuba carik dari web kakitangan kerajaan yang bukan guru.... Nah kau, berlambak2.... So, atas dasar ingin tahu, baca punya baca, dapatlah sikit kefahaman ttg KMK tu...!

Setelah lebih kurang sehari bertadabur, ( chewah! ) aku pun dah tau apa nak buat.... Dengan mengambil kategori pengurusan, maka cadangan projek Kumpulan Meningkatkan Mutu Kerja aku ialah HALKEP....

NAk tau apa tu HALKEP, tunggu dah menang nanti yer!

Muahhhhh....

Cikgu Fitrie menulis...


0 Comments

Copyright © 2009 Cikgu Fitrie menulis... All rights reserved. Theme by House Of Hanna Ritta. | Bloggerized by Hanna Ritta.