0
Posted by Cikgu Fitrie on 10:46 PM in

Diam x diam dah nak dekat nak masuk lima bulan aku kat SK LKTP Redong ni… Bnyak sungguh pengalaman yang best sepanjang 4 bulan aku kat kat sini… Dan sedih gak dengar kwn2 lama yg stress kat skolah lama.. What to do…

Best part so far, aku am very closed to somebody. Let just say my new bff… Hahaha… Bff ke? Tu mesti apa yg Shue akan cakap… Other than that, ialah kwn2 satu tempat kerje.. Mmg syiok… And today, xpernah rasa happy sepanjang 10 tahun mengajar utk gi KOKO…
J

Cikgu Bad, Cikgu Rassid, Cikgu Burn, Cikgu Harits n Cikgu Aspa – best sesi karok tadi! Hahaha…

Bab kerje, mana2 skolah pun sama… Its how u n the rest made it… And for me, my GB is the best.. ( so far! ) hehehehe… Dah rasa mcm family dah ngan dia… Wife dia pun leh tahan jugak kepala.. Haha… Pade sesape nak beli tudung or baju kurung ke, pergilah ke Butik Norshah kat Bandar Utama Segamat… ( Promosi ni… )

Back to somebody that I’m close with tu, he is more than just a bff, more like a brother to me.. Finally,I have somebody to talk and share my problems with… Its not that I cannot talk with others bout that, its just that, we have mutual understanding and ‘bond’ that I felt that he can relate to myself… Its nice to have u around…
J

Aku ada terasa jugak, hbgn ngan kwn2 lama semakin renggang.. Maklumla, susah nak jumpa kan... Tapi korg sentiasa ada dalam fikiran aku... Mmg korang terbaik... Miss u guys... And theres a lot to tell.. *wink*

Hopefully, apa yg aku rasa sepanjang 4 bulan ni akan berkekalan selamanya... And to my new relationships, may it last forever... <3






0 Comments

Copyright © 2009 Cikgu Fitrie menulis... All rights reserved. Theme by House Of Hanna Ritta. | Bloggerized by Hanna Ritta.