0

Shu & Wan Newest Passion

Posted by Cikgu Fitrie on 9:54 PM in , ,
Minggu lepas my bff ada bg tau dia dah beli rabbits.. So, oleh kerana tsunami emosi yang melanda, dan aku tak boleh keluar rumah atas alasan anxiety atau agoraphobia, tak dapat nek melawat 'anak-anak' sedara aku tu...

Then, hari ni atas sebab nak cuci kete dan nak subside kan anxiety aku tu, maka aku ajak la Wan and Shu teman gi cuci kete kat auto carwash kat bandar Segamat... OMG, tak bersih langsung, I ended up lap sendiri kete aku... Benci!

Then balik carwash, gi makan kat kedai makan belakang Giant segamat tu... PERINGATAN UNTUK SEMUA, tak sedap langsung. Seriously, take my word, jangan makan kat situ... Kalau terdesak sangat nak makan, call me - aku akan masakkan utk korang!


Nasi goreng ayam SAMBAL? Mana sambalnya????


Sampai2 je umah dia, nampak la ada koleksi baru bunga2 kat mini garden dia tu.. This one caught my attention.. Bunga burung.. Seriously, macam burung kan??



Kaler dia pun cantik...

Then, lepas makan barulah dapat melihat anak2 sedara aku yang bertemakan nama anime jepun tu... Sakura, Chibi ngan sape ntah lagi satu tu... Atashinci kot... 



Haaaa ni lah baby2 diorg... Favaourite aku yang ni... Comel...




Taman permainan rabbit2...




Fav sangat... Sangat lembut...




Kata Shue, hujung tahun ni boleh la wat BBQ!

hahaha....



0 Comments

Copyright © 2009 Cikgu Fitrie menulis... All rights reserved. Theme by House Of Hanna Ritta. | Bloggerized by Hanna Ritta.