0

Penulisan Laporan Kajian Tindakan

Assalammualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Berbloggingnya saya pada hari, bukanlah untuk meraih rating, atau pun mencari kenalan, tetapi hanya untuk berkongsi apa yang saya tahu dan bahan yang saya ada berkaitan kajian tindakan. 

Skema tak? Haha.. Well, kepada guru-guru atau sesape sahaja yang ingin mendapatkan contoh format penulisan kajian tindakan, bolehla klik link kat bawah ni... Ini bertujuan untuk berkongsi bahan yang saya ada kepada rakan2 yang memerlukan. Maklumlah, satu guru satu kajian tindakan. Jadi, sekurang2nya kita bersama2 telah memartabatkan perkongsian ilmu.. Chewah..  

Link kat bawah ni, Format Laporan Kajian Tindakan Format EPRD, cuma menggariskan point penting yang perlu ada dalam laporan kajian tindakan kita. Xde la contoh2 ayat, cuma gambaran diberikan didalam bentuk point form yang rasanya mudah untuk difahami. Format ini sesuai untuk dilaksanakan bagi tujuan kalau laporan cikgu terpilih untuk seminar kajian tindakan. atau untuk di'journal'kan.. haha... Rasa macam buat mini dissertation untuk viva voce. 

Link ke dua tu, adalah format yang dipermudahkan. Sangat2 senang, hanya isi tempat kosong sahaja. Tulis tangan pun boleh, tapi SAYA tak galakkan. Nampak macam tak professional zaman typewriter computer ni, nak tulis tangan lagi... Surat bank pun initial pakai komputer tau... Caranya, cikgu donlod, pastu fill in the blanks je.

Format Laporan Kajian Tindakan ( Format EPRD ) : Klik Sini
Format Laporan Kajian Tindakan ( Dipermudah ) : Klik Sini

Ada lagi... Sebagai bonus tambahan, saya pernah buat Fail Meja Kajian Tindakan Sekolah. Jadi kepada sesapa yang menjawat jawatan sebagai Penyelaras Kajian Tindakan Sekolah, ingin saya kongsikan bersama kepada anda dengan harga RM15 untuk setiap muat turun. tanpa syarat... ( just doakan2 saya happy, bahagia, sihat, selamat dan murah rezeki je sudah! :) hehe

Fail Meja Kajian Tindakan Sekolah : Klik Sini

Nota : Kalau xdapat download, bg tau ye.. Saya email personally... Leave your e-mail kat Status Update & Chat box tu k...

0 Comments

Copyright © 2009 Cikgu Fitrie menulis... All rights reserved. Theme by House Of Hanna Ritta. | Bloggerized by Hanna Ritta.