0

NESADDICT

Posted by Cikgu Fitrie on 12:46 AM in ,

Nescafe anyone... 

Tetibe je bila buat a cuppa nescafe, teringat kat sedara aku kat Singapore. Dulu masa kecik2 selalu gi sana.. Masa tu dia dok kat Clementi. Then, oleh kerana tiap2 malam aku sebelum tido nak kena minum nescafe, malam tu aku suruh la dia buatkan nescafe sebab aku memang tak reti buat... Maklumlah, anak mak kan.. mak le buat kan.... ni mak kat mesia, anak kat perantauan, terpaksalah suruh sedara aku buatkan.. hahaha...

seriously, sampai la skang ni, kalau balik umah mak, mesti mak buatkan nescafe tiap2 malam sblm mak gi tido... :) Manja tak? :P

talk about NESADDICT, the closest person i know pun sama gak... No wonder...


mai se-chawan! 1 Now 1 Nescafe




0 Comments

Copyright © 2009 Cikgu Fitrie menulis... All rights reserved. Theme by House Of Hanna Ritta. | Bloggerized by Hanna Ritta.