0

Karnasi

Posted by Cikgu Fitrie on 11:23 PM
Karnasi? Cubalah teka... Ni clue nya...

determination - diterminasi
exploration - eksplorasi
expedition - ekspedisi
evacuation - evakuasi
hallucination - halussssss...sinasi ( sambil raba kulit kepala )

abis kalau karnasi, apa pinjaman BI nya???






carnation - karnasi....! Boleh?



hehehehe... Just nak bagi tau je, ni lah bunga favourite aku... walaupun sinonim dengan hari ibu, still, aura keibuan aku terserlah jua tau.. hehehe... So, ambil perhatian ya si DIA, untuk besday saya, saya nak bunga ini dalam gubahan atau bouquet nanti... *utk konvo pun saya nak jugak tau!



owh how i missed getting flowers from him...





0 Comments

Copyright © 2009 Cikgu Fitrie menulis... All rights reserved. Theme by House Of Hanna Ritta. | Bloggerized by Hanna Ritta.